HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, March 9, 2019

KUCINGKU BELLA


Assalamualaikum

Bella dalam kenangan....
arini genap 3bulan Bella pergi meninggalkan mama, Allah...sedih tak tau nak habaaqqqq

Kucing yang paling manja
Kucing yang paling ayu
Kucing yang paling sopan

Gebu...bulu tebai ikut pak dia TUAH




masa umur 1 bulan

ndoi (buai) aku jahit sendiri
memang itu pot dia tidoq..santai

umur 6bulan

umur 1tahun

renungan mata yang tajam...sapa tak sayang oiiii

Bellaaaaaaaaaaaaaa

banyak lagi gambar Bella
teletah dia...

dan

gambar terakhir 

9/12/2018 Ahad jam 11.40pagi
Bella pergi meniggalkan kami semua
doktor kata masalah paru-paru
paru-paru bengkak

Ya Allah , aku tak malu dah time tu..
aku menangis dalam bilik doktor,

Perasaan Ralat itu tidak seberapa sebab aku dah usaha bawa ke klinik
tapi perasaan sedih sebab kucing yang aku bela...
aku anggap seperti anak....
pergi buat selama-lamanya

Semoga Bella tenang disana...Amiin



No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿