HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, November 22, 2013

SELAMAT TINGGAL KUALA LUMPUR



Assalamualaikum....






Waahhhhhhhhhhhhhh.......lamanya aku menyepi, hampir 3bulan
Busy tahap Ultraman...kik3x

Tajuk yg amat pilu.....KENAPA? WHY ?
KERANA !!

minggu ni , minggu terakhir aku di KUALA LUMPUR



10 tahun lebih aku di KUALA LUMPUR....kini aku akn berhijrah atau lebih manisnya berpindah keluar dr kuala lumpur....ke mana......pulang ke kampung asal aku...ALOQ SETAQ KEDAH

ada sedih , ada suka.....
sedih sebab nak tinggal kan KL yg penuh dgn kesibukan.....
suka sebab aku akn tinggal di kampung asal aku....hahaha

lepas ni aku akn banyakkan mengupdate makanan yg terbest , terbaik di aloq setaq....

Ok stop dulu....sambung memacking barang2 yg bersisa.....

CHOW SIN CHI


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿