HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, February 17, 2014

HOBI BARU



Assalamualaikum....

ho ! ho ! ho................berhobi baru nampaknya....
yeeezzzaaaaaaa.......... hobi sambil cuci mata , sambil cuci purse..hikhikhik

idaman kalbu ni...dh lama aku mengidam nak buat koleksi...mcm mengidam ank kembar 10 pulak kan...hahaha

bg aku berbaloi ... penat-penat kerja , bila tgk koleksi-koleksi idaman kalbu ni hati jd tenang...TERAPI MATA & MINDA......buwak3x

korang tengok jer lah gambar yg aku upload ni..........







 biar gambar mengambarkan betapa aku cinta pada mu
TRUE LOVE BASELINE from FRANCE , tapi di jual di Indonesia

hampir 4bulan mencari...akhirnya aku memilikinya pada 
DEC 2013
mana tak sampai 4bulan , seller asyik sold out jer 

 complete set true love baseline
ada lg 3 color (oren , kuning & biru) yg belum aku miliki
still hunting best price utk koleksi aku 


Ok....now  2nd collections

 completed set MOO BASELINE
ada 5biji.....ada rezeki , murah rezeki lagi aku akn hunting smpai cukup adik beradik moo ni
 
buat masa skrg aku just nak yg paling besar , 
mcm bawah ni...

 
 si MOO yg comel....
yg ni almost 6bulan...sebabnya , setiap kali aku nak preorder mesti tak sempat
mungkin bukan rezeki aku time tu...namun Allah pertemukan aku dgn satu seller ni jual murah dari seller lain....

 Mak Moo suka...
mengalahkan Kakak Moo (akulah kakak tu - hehehe)
baru jer sampai semalam , sibuk2 nak srh aku ambil gambar dgn dia....
katanya adik suka LEMBU...hahaha

aku still hunting (mencari) baseline yg menambat hati aku
suka tengok otai-otai tuppy punya koleksi...tp aku tak naklah terlalu obsess sgt ,  hehehe

oklah nnti aku buat satu(1) entry mengenai baseline yg menjadi wishlist aku

chow sin cheee

*malam ni tidoq peluk koleksi baseline aku ni..sayang ketat-ketat


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿