HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, March 23, 2013

BEST FOOD DI TAIPING


Assalamualaikum,

Banyak yg aku nak story, memandangkan aku terlalu bz atau dalam erti kata lain aku malas nak update...eh mcm tu ek?

Cerita bab jln-jln cari makan yg lama tertangguh...dan kalau balik kmpg MIL aku, tak sah kalau tak pie pekena tiga menu kat bawah ni...

delicious sgt2....tak caya kalau korang pergi taiping, singgah lah makan menu yg aku makan di...sorry nama tempat aku tak berapa tau...huhuhu, tp dekat dgn town taiping sebelah the store ada medan selera..kat situ ler...

dekat
dekat
dekat

LARUT MATANG HAWKER CENTER!!



 
KETEOW KERANG RM3.00
murah berbanding KL , kerang dan ketoew yg banyak
rasa yg sangat memukau

ICE KACANG @ ABC RM2.00
secukup rasa , mkn semangkuk nak tmbh lg...hahaha

 
CENDOL @ cendoi kata org utara RM2.00
ni pun sama , secukup rasa ...2x rasa tak cukup semangkuk..hihihi

 andai kata korang pergi Taiping korang boleh singgah yer...
selamat mencuba

 chow

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿