HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, May 6, 2013

MUDAH KERJA DI DAPUR - TURBO CHOPPER


Assalamualaikum,

meh aku nak show off apa benda yg akan memudahkan kerja korang di dapur
dah lama aku mengidam benda alah ni...
tengok demo mmg best ,
nak beli pikiaq 2-3x

dah beli korang tak akn menyesal sebab benda ni bg kerja korang mudah sgt3x

salah satu produk TUPPERWARE
dengan nama yg power iaitu TURBO CHOPPER

memang turbo
sbb smlm aku sendiri dah test power benda ni  






u see...
288 knife cuts in less then 15seconds

benda ni mcm blender atau lesung batu
kalau malas nk tumbuk guna lesung selalunya kita guna blender kan
tapi kadang tu malas nk pasang letrik,malas nak basuh blender tu lepas guna kan
haaa.... ini la time nye ko pakai turbo chopper ni

dia jalan manual jer.. tak yah bateri atau letrik
tarik tali pemegang putih tu
zass zass dia lumat kan isi dlm tu

 
nak buat puree utk si manja pun boleh

test power semalam....
fuhh....memang best la

Kerja jd mudah dgn turbo chopper , 
tak payah susah2 nak ambil blender blend cabai semata2 nak buat cucoq ikan bilis, hihihi

cara nak guna pun mudah ...


bestttt sgt
alang2 aku buat entry ni aku nk jual la sekali
hahahaa.....................hammboiii

RETAIL : RM129.00
aku jual RM 110.00 sekali postage

kalau korang minat nak order...
leh la email aku iera_azira@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿