HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, May 9, 2013

PERTANDINGAN MEWARNA


Assalamualaikum,

Ajis ; Alkisah , maka tersebut lah kesah .
Sudin ; Aiib..
Ajis ; Sang kancil datang beramai-ramai menghadap kebawah duli yang maha mulia Sultan Firaun..
Ramlee ; Mana firaun pakai sultan .
Ajis ; Entaaahhhh...

apa yg hg merepek ni labu ?
hahahaha...........................

nak cerita aritu aku buat pertandingan mewarna antara anak-anak aku si faris , tasha & talia

daripada dok main bising-bising kan...





pulun depa ni mewarna....
 
kakak & abg khusyuk

yg si Talia...dok qrenyeh (senyum) smpai telinga

nak tgk hasilnya??
jom...

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
tak menyesal ??

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
betoi ni nak tgk ??

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
ha....tgk lah ...
taraaaaaaaaaa


kiri - faris
tengah - tasha
kanan - talia

hasil abg & kakak tu oklah...sbb dh sklah
tapi tak lah memukau sgt , maybe mewarisi bakat aku yg tak pandai melukis kot...hahaha

hasil si talia ni buat aku confuse...
asal gmbr gajah , tp bila dh color , dh rupa apa pn aku tak tau nak kata....
kira seni dia tersendiri.
juai mahal ni...kahkahkah

bye3x

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿