HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, July 5, 2019

BERCUTI KE TAIWAN DAY 5 (PART 2)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,





Day 5 di Taiwan part 2

Mencari Restoran Halal yang berada di seberang jalan ke Main Station.

Ai Jia Muslim Halal Beef  Noodle....cara mudah untuk kesini dari Ximen Station , cari jalan menghala ke Main Station , ada lorong blok bangunan belakang dari jalan besar. Restoran ni sebelah kanan dan ada 2 buah restoran muslim sebelah menyebelah.




suasana dalam kedai yang bersih

Menu

antara makanan yang di order

aku punya                                     ana punya

dimakan bersama kamcai (sawi jeruk yang masam)

dumpling wajib order

Boleh order di KLOOK

anatara menu lain yang ada

bagi aku makanan tak lah sedap sangat pun.....Sedap lagi di Ma's Restaurant di Hong Kong dulu


kedai Halal yang bersebelahan Ai Jia

Selesai makan kami berjalan kaki , melintasi jalan besar untuk balik ke hotel.
Malam ni adalah malam terakhi untuk masing-masing kemas barang sebelum bertolak balik esok








Disebabkan malam yang bosan.....kami keluar meronda di kawasan berhampiran hotel, untuk mencari souvenir.Namun hampa...........




Ni view depan Hotel yang kami stay tu....
aku tak rekomen lah kat ampa..nnti aku buat review psl hotel ni na...

Masa dok jalan ni terjumpa 2 orang maid warga Indonesia, so aku suruh Ana tanya mana nak cari souvenir, dan katanya di Beimen Station

Oklah esok sebelum balik kita cari 

Bersambung


LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿