HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, January 13, 2020

RUN STREAK DAY 11 & NEW YEAR FUN RUN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Update 12/1/2020
Alhamdulillah masih diberi kekuatan dan kesihatan untuk terus berlari dan berjalan. 

Cerita Sabtu 11/1/2020 ni sepatutnya aku join Cocoa Fun Run... Memandangkan pihak penganjur cancel dan ini adalah kali ke2 cancel/batal jadi penganjur pulangkan wang pendaftaran semula. Dipendekkan cerita.... 

Disebabkan tarikh tu aku dah set,dan wany pun dah ambil cuti... jadi wany minta aku cari Fun Run mana lagi yang ada di tarikh yang sama dan masih boleh daftar. 
Aku pun buka app JomRun dan makanya mendaftarlah di NEW YEAR FUN RUN 2020

On selalu lah kan... Aku fikir bagus juga join sebab boleh completekan hari ke 11 biib challenge aku tu... Hihi

Sambil-sambil tu on app strava untuk sync kan ke BiiB Challenge 

Alhamdulillah settle cabaran 

Route New Year Fun Run

Cuma warna baju aku tak berapa nak berkenan sgt so masa register tu ambil size tasha & talia


Kawan yang bertugas hari larian

Tasha pun bertugas hari larian

Medal

#teamLAGHI #teamLAGHI4
#TogetherWeRun #TeamRunStreak #SportsDirectMy #getBiiB #jomkitalari
#healthychallangeday124


LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿