HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, January 26, 2020

RUN STREAK DAY 23

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,



Update 23/01/2020

#BiiBChallenge2020 day 23/31 
Kisah pagi ni,  Alhamdulillah dalam kekalutan nak pergi berniaga di Wisma Persekutuan Alor Setar sempat lagi aku cukupkan cabaran 2km/hari. 

Sebolehnya aku nak juga complete kan di waktu pagi... Sebab bila petang banyak lagi kerja yang aku perlu lakukan... Syukur sangat sebab sepanjang tempoh cabaran ini ramai yang support aku.... 

dengan nak goreng Tauhu Terbalik dan Wedges

6.30pagi aku mula berjogging
Cuba untuk complete kan juga di awal pagi supaya tak kaluiittt

Update

Balik rumah kul 7.00 siap kan barang-barang niaga... Kul 9.00 ke tapak niaga

Alhamdulillah 
Syukur
Sangat atas rezeki hari ini

Mai beli mai beliii

Thanks Ana tolong ambil gambar

Jam 2.00 ptg habis niaga balik rumah
Jam 4.00 bertolak balik ke Taiping untuk sambutan Tahun Baru Cina


#teamLAGHI #teamLAGHI4
#TogetherWeRun #TeamRunStreak #SportsDirectMy #getBiiB #jomkitalari
#healthychallangeday136 #runstreakday23


LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿