HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, January 23, 2019

KUCINGKU

Hi uolss,

Aku ni memang peminat kucing. Dibesarkan dikelilingi kucing.Tapi bila dah berkahwin ada anak kecik dan tinggal di Kuala Lumpur dulu duduk di appartment hasrat nak membela kucing tu disimpan.

Selepas berpindah ke Alor Setar ,rumah sendiri dan teres so perasaan nak bela kucing kembali .Tapi kalau boleh nak kucing warna Oren ,sebab dulu aku bela 6ekor semua warna oren dan kucing jantan .

Seingat aku hari Jumaat tahun 2015 ,ada kucing meow meow meow meow buka jer pintu masuk tak nak keluar
Dengan comotnya...dengan penuh minyak hitam smpai ke telinga... Kaki tak yah cakap belutin(kotor).

Tanpa fikir panjang ambil keputusan nak bela dia ..So bg mandi...makan , terus lepak atas sofa

Eh .. Panjang pulak cerita aku ni kan
Hahahaha

Jom tengok gambar kucing yang berTUAH itu






Ni lah dia 1st day . .Lepas mandi
Bulan 3/2015 hari Jumaat jam 5.30ptg

Lepas makan. ..lena terbongkang

Officially nama dia TUAH

Betul lah orang tua-tua selalu cakap ,tak rugi buat baik pada binatang ... Kalau korang tanya sayang ke tak....Gilaaaaa tak sayang....Tuah dah macam anak aku

Comel tak saya??






Tuah dah kahwin?
Tuah dah ada anak ?
Berapa ekor anak Tuah ?

Ssshhhhhhhh
Nanti aku belanja lagi cerita kucing aku yer.

Bye


1 comment:

  1. JADIKAN AGEN KAMI MENJADI FAVORIT ANDA ,
    AYOO BERGABUNG BERSAMA RIBUAN MEMBER KAMI YANG LAINNYA
    HANYA DI HTTP :// WWW.ARENA-DOMINO.COM
    BONUS ROLLINGAN TERBESAR 0,3 % SETIAP MINGGUNYA .

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿