HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, January 24, 2019

STOKIS TUDUNG KEKABOO ALOR SETAR KEDAH



Assalamualaikum






Menyepi bukan bererti aku berhenti segala perniagaan aku....followers yang follow aku dari dulu mesti dah tahu yang aku adalah seorang peniaga Online since 2009 dan aku juga peminat tegar membeli barangan online 😂

Selama penyepian aku itu....kehidupan online aku diisi oleh pelbagai produk .. Paling intrend ialah jenama tudung bawal yang terkenal seperti KEKABOO,  MIRABELLE, ANAQEEN tak lupa AIDIJUMA dll .

Arrgghhhh ..... panjang pulak bebelan aku
Ok to the point jer yer .... aku adalah
STOKIS KEKABOO/MIRABELLE ALOR SETAR, KEDAH

Stokis atau Usahawan Kekaboo yang dilantik oleh pihak KEKABOO HQ dan base aku di ALOR SETAR ,KEDAH

Sekiranya korang peminat tegar BAWAL dan ingin mencuba jenama bawal NO1 MALAYSIA yang tengah IN sekarang atau korang sememangnya peminat NO1 KEKABOO & MIRABELLE dan korang nak beli bolehlah whatsapp aku yer

Walaupun aku di Kedah,diluar kawasan pun boleh jer order ..segalanya dihujung jari kan - BAYAR & POS 😍

Apa-apa kemusykilan korang boleh jer whatsapp aku...nak tanya pasal harga ke, nak tanya bidang berapa ke ,nak tanya apa-apa saja berkaitan Tudung Bawal NO1 ni.. Silalah whatsapp

Ehhhhhh....ingat nak whatsapp tu perkenalkan lah diri tu dulu..Janganlah main terjah aje yer

Chow...



No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿