HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, January 28, 2019

MERDEKA NEON FUN RUN


Assalamualaikum

Recap: Run ke3 setelah dua bulan lebih merehatkan diri
MERDEKA NEON RUN (24 ogos 2018). Lari waktu malam sangat best, tak panas .

Larian ini semperna Bulan Kemerdekaan. Actually aku nak join yang malam merdeka......tapi tarikh tu aku buzy , so aku daftar untuk malam neon ni sajalah

Race Kit ambil 23/8/2018




Route FunRun
Agak mencabar jugalah

Wany antara yang memberi semangat untuk aku berlari
Serious weiiii ....jelous tengok dia run non stop every week
Kumpul medal tu off cozzzz

Aku bukan keseorangan ... Hihihi

Alhamdulillah 
Selesai 5km , peluh bercerau-cerau
Baju sampai lencun...hihih

Medal lawa

Oklah kan buat kenangan
Dan yang paling penting semangat. 




No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿