HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, May 4, 2019

JOM ANAK KEDAH FUN WALK & RUN 2019


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,



Bila tengok nama event JOM ANAK KEDAH hati aku terus terpikat... 
al-maklumlah aku kan ANAK KEDAH

Anak Kedah kalau tak join rugi lah weiiii....hahaha

Dan hari ini adalah larian terakhir aku sebelum berpuasa....lepas ni aku dah busy dengan Bazar Aidilfitri.


Tshirt Pink uollssss

Route larian

Gambar selanjutnya akan aku update kemudian

Update 4/5/2019 (11.40am)
- last run sebelum puasa 😎
flag off ontime 👍
Rasa macam bkn 5km 😥
Water station yelek 😂


Jumpa Abg puliish Lim ajak selfie

Syok berkejaran,  hujan turun selebat2nya - stuck depan Aman Central sempatlah membawang 😂


Done 5km




finally #donerun #jomanakkedah


last but not least bergambar dengan team #RunningForHealthy
.
#sambunglepasraya



LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿