HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Tuesday, December 31, 2019

BYE ANABELLE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Arini 31/12/2019 ...esok 1/1/2020 genaplah umur ampa semua 2bulan

Sedih aku sejak 3hr lepas... Berat rasa hati
Namun apakan daya... Dah tertulis dia bukan hak aku... 


Gambar ni 28/12/19
Last pic yang aku sempat ambil sebagai kenangan
Dan ada lagi gambar aku bersama Anabelle

Bye Anabelle semoga happy dengan family baru
Berat hati sebenarnya nak bagi , nangis aku 😢, sebab bela dari dalam perut sampai lah mak dia CikCik bersalin depan mata,sampailah umur skrg dok tengok kelaku dia.....

Adoiii #CikCik ni.....dia dpt rasa kot anak dia Anabelle org nk ambil petang tu
Dia kepong bg susu 😵

buat aku pn rasa sedih ...😓


Ni gambar setelah Anabelle sampai dirumah kawan aku


Katanya Anabelle happy
Tapii aku ? tak Happy

Sedih... Teringat ingat kelaku (perangai)  dia
Banyak video kita bersama Anabelle

Gambar lepas makan dia mengantuk
Tapi aku tengok aku yang nangis.. Aku rindu

tapi tak palah anak kucing jer kan
Sedapkan hati 😌
ada rezeki kita boleh jumpa lagi
.
Born 1/11/2019
Adopt 28/12/2019
Age 1month 27day
.
We all love you Anabelle 😘


LOVE,

2 comments:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿