HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, January 6, 2013

ADAM DAN HAWA EPISODE 77-79

Assalamualaikum semua...

Semakin hampir ke episode akhir , semakin berdebar-debar....konon lah kan,walhal dah baca novel dan dah tahu mcm mana ending....hehehe

Apakah yang berlaku ketika Dee bertemu dengan Ain? Apa kesudahan hubungan mereka? 
Korang boleh layan episode minggu akhir ni disini yer...

Sorotan sepanjang episode 77-80







EPISODE 77 (07/01/13)


Ain bersemuka dengan Dee di Delifrance. Am pulang ke rumah mengambil telefon yang tertinggal di rumah.Am tak menyangka Ain berani bersemuka dengan Dee.Dee tergamam melihat Ain. Ain akhirnya meluahkan perasaan yang tidak suka Dee menghubungi Am lagi dengan tenang dan tegas.Tapi Dee masih mengharapkan Am. Am membuat planning utk pergi berbulan madu di Mauritius,tapi Mama bantah apatah lagi dgn keadaan Ain yang tengah sarat mengandung.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


EPISODE 78 (08/01/13)


Adam dan Ain bercuti ke Cameron Highland. Ain takmenyangka esok adalah ulangtahun perkahwinannya yang ke 9.  Ain mula bebel pada Dee yang tak habis-habis menganggu suaminya.Suka Am bila Ain marah.Dee mula sedar dan menyesal akan perbuatannya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EPISODE 79 (09/01/13)


 Ain dan Am bertengkar lagi. Gara-gara Ain bercerita yang dia berjumpa Dee tempoh hari.Eleh,Am saje je tu.Dia sendiri nampak. Am bagitau Ain janganlayan perempuan gila tu. Ain tak kira dia tetap pertahankan haknya. Am akhirnya membuka rahsia cincin Mama. Terkejut Ain mendengarnya.Macam tak percaya. Dee pula mengalami pendarahan.


Episod AKHIR!

 
Johan akhirnya menikah! 
Apakah kesudahan Adam & Hawa?
 Saksikan episod di entri seterusnya :)

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿