HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, January 7, 2013

POWER BANK ?



Assalamualaikum

Aku dah lama mencari powerbank dan hati bertambah berbunga-bunga nak cari sangat-sangat gara-gara si kwn aku tu bawa powerbank ke HCM aritu...
Memang senang nak berjalan....dimana2 aje boleh cocok kalau bateri phone / tab drain...selalunye kalo outing mmg aku akan membebel sebab bateri aku kong....mau tak kong dah anak aku 24jam dok ngadap phonemain game ...

Ni power bank yg aku beli , cun tak powerbank aku.....transformer lagi youu..smart gilos....rm110 utk 13k mAh...murah kebabom dan besar lah tank dia...kalo korang mencari brand yoobao pastikan yg ori tau sbb dah byk yang fake di pasaran....






 
  • 13,000mAH dual output universal power bank.
  • Compatible with most mobile phones, tablets, digital cameras, and music players.
  • 5 LED real time indicators show battery’s capacity.
  • Flexible rechargeability via notebook USB port or wall adapter with USB charging cable.
peeeewwwwwiiiitttttttttt
otobot prime....

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿