HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, October 11, 2019

HEALTHY CHALLENGE DAY 28


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Aku dah bagitau yang aku bukanlah pakar dalam bidang larian. baru 2 tahun ja aku menjebakkan diri dalam dunia larian tu pun setakat FUN RUN 3km & 5km.... Pernah lah terlibat sehingga 7.2km tu pn untuk HARI SUKAN NEGARA. 
Kalau nak ceta bab pace aku memang tak pernah nak rekod pn... Tak pernah nak ambil tahu pun setahap mana pace aku dalam setiap Fun Run.
Tetapi 8/10/2019 untuk healthy challenge yang aku buat setiap pagi tu... Aku on app di handphone
.
.
Naaaahaiiiiii
Tudiiaaaa 'pace' 😅 lembab gila 

Masuk hari ke 28 ni....alhamdullillah aku dah ada stamina untuk non stop run... Syukur sangat-sangat


Semoga lepas ni pace aku bertambah baik dan Harapan aku juga supaya aku lebih tabah mengharungi 🏃‍♀️ ..... 😆😆😆

done
#healthychallengeday28
#08/10/2019


Nota Kaki:
Apa itu PACE?  
Nanti aku cerita kan di next entry


LOVE,

1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿