HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, October 28, 2019

HEALTHY CHALLENGE DAY 48

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Walaupun semalam Cuti Raya Deepavali tapi senaman dan cabaran kesihatan aku tak cuti yer.....hihi

Kebiasaannya aku akan jogging 1jam setiap pagi lebih kurang 3-5km pusing track taman ...namun hari ini aku ke gym 


Masuk ni adalah kali ke 4 dah aku ke gym...
Actually bukan nak sado pun
Saja jer nak aktifkan diri

On Treadmill 30min
Walk - Run - Walk - Run

Lepas tu rehat jap
Sambung dengan Cycling

30min cycling
Fuuuhhh..... Mencabar orat kaki
Macam mana nak join Ironman ni... Hahaha
Tak salah berangan... Benda freeee 😆

Sekian catatan cabaran kesihatan aku untuk hari ke 48
Semoga aku lebih istiqamah kan diri untuk kearah gaya hidup sihat. 

Betul lah orang kata selagi kita tak buat..tak cuba kita tak akan tahu keupayaan diri kita
Tak kisah lah sebesar mana pun badan kita, janji usaha dan yakin BOLEH 


LOVE,

1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿