HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, October 31, 2019

KUCINGKU

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Cerita penutup Oktober 2019 😁

Ahli baru Love u Tuah & Kiki to the moon and back ...... 😘😘😘

 
aaarrrr nak sgt warna oren kan... Hahahaha
Bela leklok... Si BenTuah dh bagi warna Oren πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

13/10/2019 - 6.30am masa nak hntr anak sklh tasha bgth ada anak kucing warna oren....settle hntr sklh cam biasa jogging dan lah pusing 2round...
Tapi kepala otak aku tak  fokus..
Dok ingat kat anak kucing oren juga πŸ˜…

Stop jogging dan balik settlekan kucing-kucing ni...
Letak ditempat yang lebih elok
Dan ubah Tuah takut dia gigit baby tu
......aaarrrr nak sgt warna oren kan... Hahahaha

Muka pasrah ka muka terkejut beruk ka aku pun tak tau
Tapi yang pasti suka sangat buat muka Toyaaaa

Tapi yang indah itu hanya sementara
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Masa 1st day aku dah perasan yang si kiki ni dia asyik tolak ja anak dia yang warna oren tu... Susu pun tak nak bagi
Aku angkat letak juga bg dia

Tapi si oren tak nak buka mulut untuk minum susu
Sekali tengok dah macam pre-mature baby

So aku pie beli susu... Sempat lah bg susu kat oren (ginger) 
1st bagi tu... Susu keluar balik ikut hidung
Selang 30minit aku bg lagi...pun sama juga
Tapi tak apa... Usaha nak bg dia hidup juga

Lepas minum susu... Lena
Minum susu... Lena lagi
Satu perkembangan yang bagus

Namun.... 15/10/2019 bangun pagi
Umur dia tak panjang 
GINGER dah tak ada 😭

Sedih jugalah... Sbb aku memang nak sangat warna oren
Dan tu dapat sama sebijik muka Tuah.. Tompok pun sama

Aku pasrah... Anak2 pun sedih
Tapi tak apalah... Sbb masih baru kan.. Kehilangan tu terasa tapi sat sahaja

Muka Tuah kan.... Huhuhu


Maka tinggallah seekor anak si KIKI
nama pun tak letak lagi


Pic ni pada 24/10/2019 day 12

26/10/2019 day 14

Warna putih tompok lite oren  
Semoga membesar sebesar Papa Tuah yer 


LOVE,

1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿