HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, November 7, 2012

ADAM DAN HAWA EPISODE 41-44



Assalamualaikum.....

 

EPISODE 41 (5/11/12)



 

Ain mula rasa bersalah kerana sepatutnya dia perlu cuba membaiki keadaannya bersama Adam dan tidak sepatutnya pentingkan diri sendiri. Adam mula terasa hati dengan sikap Ain dan cara dia melayan Adam. Johan pula semakin kalut dan serabut dengan perasaannya sendiri. Azie sendir sudah mula berani menyuarakan perasaan hatinya yang terpendam sekian lama. Lebih berani Johan bertanya sesuatu yang agak keberatan untuk Azie menjawab persoalan tersebut.  Dee masih berusaha untuk mendapatkan kembali Am walaupun Am banyak kali menolak permintaan Dee. Kemesraan antara Azie dan Johan pula semakin hari semakin erat. Apakah yang akan terjadi seterusnya? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EPISODE 42 (6/11/12)


Ain mula rasa bersalah kerana sepatutnya dia perlu cuba membaiki keadaannya bersama Adam dan tidak sepatutnya pentingkan diri sendiri. Adam mula terasa hati dengan sikap Ain dan cara dia melayan Adam.Johan pula semakin kalut dan serabut dengan perasaannya sendiri. Azie sendir sudah mula berani menyuarakan perasaan hatinya yang terpendam sekian lama.Lebih berani Johan bertanya sesuatu yang agak keberatan untuk Azie menjawab persoalan tersebut.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 EPISODE 43 (7/11/12)


Akhirnya Johan dan Azie mengaku perasaan yang merasa rasakan selama ini dan masalah yang dihadapi adalah jika hubungan cinta mereka diteruskan, bimbang persahabatan meraka bertiga akan hancur begitu sahaja.Dalam pada itu, Adam menelefon Ain apabila berada dalam keadaan tidak menentu. Ain mula rasa selamat dan selesa ketika Adam sudi membantunya.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 EPISODE 44 (8/11/12)


Ain terkejut apabila Adam mula bertanyakan tentang Johan dan menunjukkan perasaan cemburunya tentang keakraban mereka berdua. Mereka terus dengan perangai yang lama apabil terus berbalah antara satu sama lain dan cuba mempertahankan diri masing-masing.Johan pula memberanikan diri dengan ayahnya apabila dia mula berterus terang tentang perasaannya pada Azie. Pada mulanya ayahnya agak terkejut dengan apa yang dikatakan Johan, namun dia berfikiran terbuka dan mula menerima perkara tersebut. Cuma yang menjadi kerisauan bapa Johan adalah isterinya yang sudah pasti terkejut dan tidak tahu apa reaksi yang bakal diterima nanti.



 *nantikan episode seterusnya disini*
Thanks :)


2 comments:

  1. Belum berkesempatan nak tengok lagi drama nie...
    Nanti dah siap semua kerja, Wilma nak tengok dari episod 1 sampai habis :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk jgn xtgk...best,tangkap cintan gak la...hahaha

      Delete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿