HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, November 1, 2012

BULAN YANG DITUNGGU


Assalamualaikum....
Pejam Celik,Pejam Celik dah masuk bulan NOVEMBER.....kejap jer masa berlalu sekarang ni,dan dah hampir 2 bulan jugalah aku kembali aktif berblogging dgn blog aku ni..Lepas ni dah tak boleh buang masa,sebab tu org cakap "MASA ITU EMAS"...memang bernilai sangat-sangat

Tinggal 1 bulan jer lagi kita nak ke tahun 2013,oh tidak....umoq dah semakin meningkat,aku dah tua...hahaha



November.
Bulan paling bermakna dan bulan yg ditunggu-tunggu dalam hidup aku.
nak tau pasai apa aku ternanti2...tunggu jer,nnti aku story

Bermuhasabah diri yang serba kekurangan ni...aku je yang kenal macam mana diri aku sebenarnya... :)

Semoga bulan ini lebih baik dari bulan sebelumnya...Amin

2 comments:

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿