HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, October 31, 2012

ADAM DAN HAWA episode 33-36


Assalamualaikum.....
Dah hampir smpai episode terkini....
klu korang suka silalah tengok...tak suka pergi jauh2


Episode 33






Ain tidak dapat mengawal perasaannya sehingga dia menitiskan air mata kerana tidak sangka dugaan yang datang menimpa terhadap dirinya.Johan pula sedikit lega apabila Azie memnghubunginya dan memberitahu apa yang telah terjadi namun Johan masih tetap merasakan sesuatu yang akan terjadi terhadap Ain.Adam pula kini mula menerima hakikat jika Ain bukan lagi jodohnya. Namun ada sesuatu yang dirancang oleh Maria untuk Adam dan Ain. Tetapi Adam tidak setuju dengan rancangan tersebut. Apakah rancangan yang dimaksudkan?

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 34


Adam mula merasa seperti kebudak-budakan apabila Maria terpaksa merancang untuk menyatukan mereka semula. Akibat termakan pujukan Maria, Adam terpaksa mengikutkan sahaja.Adam mula menghubungi Ain seperti yang disuruh, Ain pula terpaksa mengikuti Adam mencari hadiah untuk Erin. Mereka berdua seakan tarik tali dan menunjukkan perasaan ego yang tinggi antara satu sama lain.Namun ada sesuatu perkara yang membuatkan Ain kagum dengan Adam selepas mereka berdua cuba berbaik-baik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 35


Ain masih marah kepada Adam, amat sukar baginya melupakan sejarah hitam yang lalu.Adam mendapat info tentang Ain yang keluar makan malam bersama Johan. Adam terus ke kedai makan tersebut dan ternampak Ain dan Johan sedang makan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 36


Mak Johan telah menghubungi Mak Ain untuk datang ke kampung halaman Ain.Apakah tujuan kedatangan tersebut?Adakah Johan ingin “merisik” Ain?


 
khucewa jer muka kau Am....hihihi..
sabar ek....
 

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿