HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Tuesday, October 2, 2012

CAMERON HIGHLANDS part 4



Salam....
Yuhuuuuuu.........best sgt3x dpt mkn steambot smlm...balik tido dgn nyenyaknya...
Bangun pagi aku siapkan sarapan utk family......

 breakfast aku & family
roti + jem straberry yg aku beli smlm

 
dh kenyang, dh siap....jom kita ke destinasi seterunsnya
 


Sebelum aku ke Cameron,aku dh survey2 tmpt yg best dilawati,supaya anak2 enjoy ni,slh satu tempat yg aku rasa korang pn wajib singgah di Cameron ialah TIME TUNNEL

 Sure korang tertanya2 apa yg ada di Tune Tunnel ni kan...
Time Tunnel ni Mini Muzium yg menyimpan brg2 lama yg kita xprnh tgk,prnh tgk tp zaman dholu punya version....haish,mcm2lah....
Tiket murah jer pun Dewasa RM5 / Kanank2 RM3 dok lah brp lama korang nak dok didlm tu
Jomlah tgk apa yg ada didlm Time Tunnel...

 
murah jer 

Asal usul Cameron Highlands

 
asl usul Tanah Rata

 
 Sejarah Malaysia & Singapura

  
posing jap...

 basikal tua...


 disebabkan aku malas nak focus 1-1,
so nilah hasilnya................hahaha

 
gmbr yg aku ambil secara rawak...

tin2 susu zaman dholu kala 

 
wowwww ayaq lamined...
zaman2 ni semua air dlm botol..ada isi lg tu,bukan botol kosong 

 minum di kopitiam,di aloq setaq kopitiam mcm ni msh ado...

best kata Tasha peace :)


Cukuplah smpai sini utk hari ini....
Nanti aku sambung lg.....
Bye

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿