HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, October 11, 2012

DON'T GIVE UP

Assalamualaikum,




Aku harus optimis dan jangan berputus asa
Kadang-kadang timbul perasaan beputus asa dan mengalah
perasan malas nak buat itu ini...

Kenapa kita manusia harus ada perasaan mcm tu?
mmm....Org kata lumrah manusia.
Adakah aku seorang yg mcm tu?
Seorang yg lemah,mudah putus asa atau "LOSER"?
Tidak ! Tidak !...
Aku bukan dilahirkan utk hidup lemah atau utk jadi org yg cepat putus asa
Aku dilahirkan utk jadi org yg TABAH
Aku tak akan "GIVE UP" dlm apa jua yg aku buat
Ingat tu! Ingat !


jadi? 
"NEVER EVER EVER GIVE UP!"
jangan putus asa wahai sahabatku
lagi berat ujian yg Allah bagi 
lagi besar rahmat dan nikmat yg kita akn dpt

 *motivate diri aku sendiri*

Sekian,

1 comment:

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿