HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, October 1, 2012

WELCOME OCTOBER


Assalamualaikum



 Apa???
Dah Oktober?? Dah abis September?? hmmmm
begitu pantasnya masa berlalu .. 
hari demi hari.. 
bulan demi bulan.. 
dan tahun demi tahun..
kejap jer kan...
Terlalu banyak kenangan,di bulan September
Ada senyuman, ada kesedihan, ada  kegembiraan, dan ada kekuatan..
September juga mengerakkan hati aku supaya aktif kembali berblogger :)
 
Dengan kehadiran Oktober aku harap memberi lebih makna..
lebih kegembiran dlm apa jua yg aku lakukan lebih-lebih lg dlm perniagaan aku..
memberi aku lebih kekuatan & kesabaran dlm meniti hidup
memberi aku lebih senyuman & kegembiraan
& xlupa juga
 Oktober bulan kelahiran Mama aku
& kita semua gembira,bahagia gn apa yg kita lakukan.....

InsyaAllah.. 

Goodbye September & Welcome October

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿