HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, October 6, 2012

SATURDAY yg BUSY


Assalamualaikum...
Sabtu last week aku tolong ank teruna aku si faris siapkan KAJIAN SIVIK berkenaan BENDERA MALAYSIA,NEGERI DLM MALAYSIA,RUKUN NEGARA dll...klu xslh aku dulu tingkatan 1 br start buat kajian2 ni.....pening kepala,walaupun simple tp cikgu demand semua gmbr nak photostat color,klu photostat hitam putih gmbr tu kena juga color sndiri...dah sebeban aku photostat semua xblh guna,Faris menangis2 sebab xtau nak buat,dh gmbr semua xblh guna jd tgh2 demam,tgh2 sakit kepala aku drive juga g photostat sbb Isnin dh kena hntr kajian sivik tu....








Waktu siang tu aku srh dia tulis sendiri... sbb aku xtau tulis,bukan sj xtau..xfhm pun...hihihi
smpai lenguh tangan2 lah dia kata....beruntung ada mama yg tlg itu ini....mama dulu semua sendiri abg oooooo...xdenya sapa nak tolong....bertuah budak2 sekarang......

 
sorry mama xdpt tolong,
sbb mama xtau tulis,&xfhm nak tulis , xfhm nak baca....

* gmbr kajian yg dh siap semua gmbr,binding aku xsempat ambil,sbb aku pening kepala time tu

Sekian......Waaaccchaaaaa

1 comment:

  1. Ibu yang baik...Walaupun sakit kepala, still dahulukan keperluan Faris ^_^

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿