HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, October 13, 2012

DEMAM ADAM HAWA

Assalamualaikum...
Sana sini dok sibuk cerita pasal telemovie ADAM & HAWA tu kan..
aku salah seorang dr fanatik drama tu..
APA? Fanatik? hihihi
Oppssss...ya lah fanatik drama tu jer ye...
Pelakon??
Pelakon xlah smpai ketahap DIED HARD FAN tu...hahaha
Cuma sukalah si AARON & NADIYA NISAA tu berlakon...mmg sesuai ala-ala sweet gitew...





Aku xprnh miss setiap episode dr mula smpai lah skrg ni...paling bt aku touching episode minggu lps dan minggu ni...episode di Tanah Suci...tetiba timbul rasa keinginana nak jejaki kaki ke sana,moga diberi peluang dariNya kpd aku menjejaki suatu hari nanti ... Amin

Berbalik kpd cerita Adam Hawa td...bila hari-hari dok tengok cerita tu,aku terdengar satu lagu yg bt hati aku sayu,buat hati aku nak tau apalah tajuk lagu tu...Kalau xsalah aku lagu ni prnh ada dlm drama Tentang Dhia....tp masa tu aku bt xtau jer,xde pulak rasa nak cari...hihihihi

nak tau lagu apa?alah korang pn sure dh prnh dgr...lagu tu pun dh lama...
aku ni jer yg ketinggalan keretapi...wakakakaka

meh ar layanzzzzz.....

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿