HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, October 18, 2012

DOMINO'S PIZZA free


Assalamualaikum.....

Ceita ahad lps ketika aku tengah sedap2 landing melayan perasaan dlm cuaca mendung tetiba ada yg ketuk pintu rumah...ingatkan siapa,sekali buka pintu,alah org dari Dominos Pizza rupanya,mai nak offer aku kupon free worth RM490....
mmmmmm..............tgk punya tgk ,belek punya belek & tanpa berfikir panjang jugalah aku pun ambil ler,sbb semua kopun ni FREE,dan dia siap tunjuk aku ade satu kopun yg mmg btl2 free regular pizza.....ya memenag FREE...

FREEEEE............
FREEEEE............
FREEEEE............






Memandangkan tiap2 minggu aku & ank2 akn makan Domino's pizza...paling favorite CRUNCHY THIN CRUST,xtebal,klu sejuk pun still rangup,sauce xyah ckplah...penuh kulit,inti atas crust tu pn sama...penuh sepenuhnya.....hahaha

nilah kupon tu....expire 2013
nak jer cepat-cepat aku pergi tukar yg free4x tu..(tak sabar2)
yg lain2 tu jimat jerlah...

chow dulu......larik g beli Domino's
hahahaha

1 comment:

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿