HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, October 3, 2012

MARI BELAJAR MAKE UP


Assalamualaikum.....
Today i want to teach u how to make up...hahahaha kelaazzzzz kau ngah...speaking
Gambar ni aku terjumpa balik bila aku sedang mengview satu persatu album gmbr,kelakar pun ada,nak marah pn ada,sebabnya habis hancur lipstik aku....mmm...tak yah bebel panjang2,tgklah apa jadi .....




cantik gilerrr,



 
i tell u bedak Johnson ye
sapu hidung
sapu pipi pulak

 
pipi sebelah lg  

sapu bg sekata...klu x nnti bertompok

dan sapu lg....

Aku ingat stop smpai situ jer kerja Talia ni,keesokan harinya....
tengoklah apa dia buat

lipstik pulak....adeh 

abis kena tangan,sah2 jahanam lipstik aku

nak tengok hasilnya?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

cun kan?
xpelah atleast di ade talent sbgai Juru solek
salutelah,sbb aku sndiri pn xmake up

*moral of the story & peringatan utk diri sendiri juga
- klu nak on9 tu tgk2lah anak tu sama,jgn leka sgt...toleh2 belakang sama yer...hahaha

chow sin ci 


3 comments:

  1. Comelnya Talia ^_^
    Mesti dia selalu perhati mamanya bermekap nie...
    Tu yang dia nak mekap jugak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi wilma....
      thanks
      actually akak xde makeup pun,xtau belajar mana...hihihi

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿