HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, October 31, 2012

ADAM DAN HAWA episode 29-32


Assalamualaikum.....
Masih lagi dgn mood bermarathon dgn cerita ADAM DAN HAWA....

 

Episode 29





Am merindui Ain.Johan  mula meragui hubungan Ain dan Am. Ain.Azie serta Johan pergi dinner bersama-sama.Ketika makan,Johan agak berang bila dia tidak mengetahui pasal kereta baru Ain.Azie memberitahu Johan yang Ain pernah memberitahunya sebelum mereka pergi ke umrah.Pasal kereta Ain pun Johan jadi emo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 30


Ain akhirnya mengetahui bahawa dia masih lagi isteri Am. Ain menerima mesej dari Am yang akan pulang ke Malaysia.Normah sentiasa mendoakan agar Am dan Ain dapat bersatu. Sebelum pulang,Normah sekali lagi memberi nasihat pada Ain untuk menghormati mak mentuanya sekalipun dia tidak dapat menerima Am.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 31


Eja memaksa kakaknya cuba terima dulu perubahan Adam, lebih-lebih lagi mertuanya yang baik hati. Ini membuatka Ain serba salah.
Akhirya terpaksa jugalah Ain menjemput Adam dan mertuanya di KLIA. Adam mengunakan ibunya untuk pujuk Ain. Ini membuatkan Ain makin marah dan geram pada Adam.

Kehadiran Ain membuatkan Adam lega dan Maria paling happy sekali. Adam saja mengajak mamanya makan dulu sebelum balik. Ain tahu ini semua plan Adam supaya masa banyak bersama Adam.
Johan makin resah bila Ain tak jawap panggilannya apalagi sms. Johan apalagi, Azielah yang jadi tempat mengadunya. Johan minta Azie double check apa yang terjadi pada Ain. Azie makin heran dengan perangai Johan..!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Episode 32


Ain tak dapat nak control dirinya. Melepaskan tangisan semahunya tak sangka banyak ujian terpaksa dia terima. Lepas satu satu..!
Johan sedikit lega bila Azie call dan memberitahu apa yang terjadi. Namun Johan tetap rasa sesuatu yang terjadi pada Ain. Johan berterima kasih pada Azie kerana sudi membantunya.Adam mula terima hakikat, kalau Ain bukan jodohnya
.Ain terpaksa menjawap panggilan Johan walaupun tak bersedia..mula malas dengan soalan `bodoh` dan tu mungkin sekadar nak ambil hatinya. Ain rimas lagi bila Johan asyik bertanya tentang rantai cincin yang diberi padanya.

Maria ada plan sesuatu untuk Adam dan Ain. Mula nya Adam tak setuju langsung bila Maria plan hanya untuk mereka berdua bertemu. Adam malas nak perang mulut lagi dengan Ain.

 

hihihi.....bersambung lg yer,
jgn jelous :P

    

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿