HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, October 1, 2012

CAMERON HIGHLANDS part 2


Hi...
Untuk yg ke 2 kalinya aku ke Camreon,aku minta tlg kwn aku crkan homestay di Brinchang...kebetulan kazen dia ada homestay disana,harga cukup bagus klu xsalah aku RM170/night,ade 2bilik,ruang tamu,astro,....klu korang pergi 2-3 family mmg berbaloi la ambil homestay ni....aku xbrp ingat alamat ,tp klu korang rasa nak g korang blh refer SINI

Dah smpai Brinchang aku rehat2 di homestay, sbb mlm hsbn aku ajak g mkn Steambot di tanah rata...woooowwww peberet aku tu.... lg2 dgn cuaca yg sejuk di Cameron,mmg bestlah mkn panas2
Dalam otak tertanya2 mcm manalah tmpt mkn kami nnti,apa nama restoran tu....
oooooooooooooooo NYONYA FERN .....hahaha 
mcm tau jer kan,walhal xtau pn...

 di NYONYA FERN TANAH RATA



 
best

korang tgk ler gmbr2 ni semua yer...........

letak sayur byk2..

 
hampir selesai

 
clear......

 
chinesse tea

kesian ank aku...sejuk 

aku suggest klu korang g Cameron time2 hujan,singgahlah restoran NYONYA FERN ni....halal yer,
selain dr steambot ade juga menu spt mee goreng,hailam, nasi grg...ish mcm2lah...
disebabkan peberet aku steambot,so hsbn aku belanja steambot lah....

TQ

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿