HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Tuesday, October 2, 2012

CAMERON HIGHLANDS part 5



Assalamualaikum...
Back to our story...cewah3x
Byk lg koleksi2 yg terdpt di Time Tunnel ni,contohnya mcm ubat gigi,pensil lama,ashtray(bekas abu),tabung,pram.....byklah lg,dr ceta pnjg lebar...jom ar tgk apa lg yg best


 
ashtray
umh aku dulu byk gak bekas2 ni,dh lama2 xtau hilang mana




 
 klu xslh aku ni tudung tin...xsure

 
koleksi mainan /tabung

hihihi....M&M pn ade

Talia merajuk sbb minta mainan dlm lemari tu

kan aku kata...pensil lama pn ada,pencil color,ruler

gasing , bola , game (mcm game boy tu)
best kan..... 

sapalah punya koleksi ni... legend

ubat gigi....DARKIE reward RM100
tu dia.....

bagus ni klu ada kat umh aku 1,mau bg budak2 baca sifir...wink3x

ni klu xslh aku tmpt tumbuk padi...
nama xpasti,yg aku tau umh arwah tok aku dulu ada benda alah ni

 
aisey.... main organ
feeling3x

 
ni lg nostalgia..zaman bapa aku kecik2 mmg naik keta nilah,gmbr pn ada lg...

mak aku kata time kak aku lahir pram mcm ni ada lg dipasaran tahun 74

pengiling , aku xtau guna...
giling cabai bt kari pakai ni sedap dr gn blend...hahaha

 
acuan putu kacang
  dr kayu...

zaman ni dapur arang

 
kik3x

nak juga try...

  
control ayu   &   control macho

 
 dah maju ...dapur minyak gas

mesin jahit guna kaki 

kedai mamak gunting rambut

 Sebelum adanya handphone kecil2,touch screen berbagai nilah handphone yg mula2 sekali keluar... siap usung peti besaq gedabak.masa ni  handphone bukan calang2 org mampu beli sebijik mau 8-10k

mesin cashier zaman dulu... kn tolak harga sndiri

basikal posman...la ni klu posman kayu mau 3-4hari surat xsmpai lg...hahaha

penimbang berat

beca roda tiga...dulu di aloq staq ada lg,baru2 ni aku balik...pakcik2 yg dok kayuh pn dh xnmpk....
best naik beca ni...

 
dh letih...

nak keluar dh....

Actually byk lg gmbr2 yg aku ambil dlm TIME TUNNEL ni,
tnet aku pn dh mcm siput sedut...so ni jer lah yer....
klu korang g Cameron jg lupa singgah,tgk real lg best ...

Oklah esk aku smbung lg tmpt2 yg aku lawati semasa di Cameron sblm aku balik kl...
daaaaaa


4 comments:

  1. Bestnya...
    Tak pernah lagi pergi di Cameron Highlands...
    Next trip, nak ke sana la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergilah...akak pn setelah 19tahun ni br jejak kaki...
      byk dh berubah...

      Delete
  2. cantik
    yan kasut putih vintage tu cantik giler

    ReplyDelete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿