HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Monday, October 1, 2012

FREE TIKET to KL TOWER


Salam semua....
Cerita bab jln lg...Knp jeles ke?? ....hahahahaha
Org tua2 kata klu ada tahi lalat di kaki org tu suka berjalan
Ya mmg aku kaki berjalan....Knp aku suka berjalan?sbb aku boring duduk di rumah...hahahaha (alasan poyos)...xkisahlah kan...cerita bermula bila hsbn aku bw balik tiket free utk naik KL TOWER ,blh naik bila2 masa, xkira siapa...wahsini...hahaha

Sebelum tu meh aku nak cerita sikit Menara Kuala Lumpur ialah sebuah menara terletak 515meter dari aras laut dengan ketinggian 421 meter. Menara Kuala Lumpur terletak di kemuncak Bukit Nanas 94 m dari aras laut. Menara Kuala Lumpur telah dirasmikan oleh Bekas Perdana Menteri Malaysia iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad pada 1 Oktober 1996. Merupakan bangunan komunikasi ke7 tertinggi di dunia.Menara Kuala Lumpur lebih tinggi dr Menara Berkembar Petronas.

Menara CN di Kanada dgn ketinggian 553m
Menara Ostankino di Russia setinggi 537m
Menara Shanghai di Negara China dengan 468m
Borj-e Milad di Iran dengan ketinggian 435m
Tokyo Sky Tree di Jepun dengan ketinggian 634m

Macam2 ada di atas KL Tower ni antaranya cenderamata, panggung mini, panggung terbuka, mini zoo, restoran dan Kampung Budaya 1Malaysia.Nak info yg lebih korang Google lah yer....Moh ler layan gmgr2 dr koleksi aku ni.

jgn jeles



 
nak naik tu

 adik nak jalan

 
berposing jap

 
daftar masuk utk dpt kan pass

 
posing lg before naik lift




Faris nak teropong xsmpai  & 
Tasha dgr walkman yg menerangkan apa yg kita nmpk sponser by KRU tu

view dr atas KL TOWER

 
posing dulu sebelum balik
dh nak balik...naik titi gantung

berjam2 gaklah aku & anak2 di atas KL TOWER
tgk tu tgk ni dh puas so chow dulu....


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿