HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Tuesday, October 23, 2012

ADAM DAN HAWA

Assalamualikum...

Semakin aku mengikuti episode ADAM & HAWA ni,makin sakit ulu hati aku..mana tak nya bila satu cool,yg lg satu hot....lps tu si HAWANI tu asyik jual mahal...sampai anak aku si Tasha kata "Mama,kakak rasa mcm nk masuk dlm tv tu pie suruh ain tu minta maaf dgn adam"...hadoi tasha lawak sungguh

Si ASTRO ni pulak satu hal tayang 30minit sehari...iklan gedebuk gedebak 15minit,baki 15minit tu sajalah yg kita dpt tgk hari2,baru cerita nak panas dh abis...sambung keesokan,tu yg aku kata sakit ulu hati,smpai bila nak habis...tension seh




Sinopsis
Ain Hawani terpaksa dikahwinkan dengan Adam apabila mereka berdua atas salah faham ditangkap berkhalwat. Meskipun Ain menafikannya, Adam hanya senyap dan membiarkan semuanya berlaku. Kerana kecewa, Ain lari meninggalkan Adam keseorangan menanti kepulangan isteri yang dicintainya. Bertahun berlalu akhirnya mereka diketemukan semula namun adakah mereka akan mengetepikan ego masing masing dan menyerah pada perasaan yang sememangnya mendambakan diri masing-masing.

 
Memandangkan aku dh follow drama ni,
akn aku tunggu dan follow juga smpai episode akhir :)

2 comments:

  1. Hahaha...
    Lawak la Tasha tu...
    Sampai nak masuk dalam TV ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. peminat setia adam hawa,dia sanggup tgk berulang kali....dia akn peringat akak setiap hari srh tgk .....
      kecik2 dh jiwang seh....hahaha

      Delete

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿