HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, October 17, 2012

KEMEK FACE


Assalamualikum.....
"kemek face" ;) dengar jer dah rasa pelik...apa yg kemek,muka kemek la....
Disebabkan aku ni suka ambil2 gmbr ank2 aku,nak-nak anak dara aku yg petit tu..so terkeluarlah mimik-mimik muka yg lucu yg kita xsangka-sangka smpai kazen aku kata dan bagi title "MUKA KEMEK",
kemek pun kemek lah,  cute lol... i like ;)

kerana gambar nilah word "KEMEK FACE" disebut
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





 
muka cuak...
agak2 korang apa ada dlm fikiran Talia?
 smpai dia buat muka mcm tu bila tgk Tasha

2x5 kakak & adik with kemek face :P

 spontaneous gila aku capture pic ni
really, really "KEMEK"
hahahaha....

cukuplah 3jer gmbr kemek face aku bg korang tengok...hihihi
chow sin chi  :heart:

1 comment:

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿