HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, October 28, 2012

SAMBUTAN AIDILADHA


Assalamualaikum.,

Tak ade apa yg best sambut Aidil Adha aka Raya Haji tahun ni,sbb hsbn aku kena outstation...mcm tahun2 yg lepas Raya Haji mmg aku xbalik kmpg sbb anak2 pn cuti sekolah 1 hari jer,tahun ni klu tak salah cuti panjang sbb raya hari jumaat....

Jealous seh tgk status kawan2 di fb,sana sini balik kmpg...gmbr2 raya haji pn byk,yg buat korban pn ramai....its ok,xpe aku xkisah sgt pun...saje jer aku update status di fb aku yg aku jeles,hihihi.....aku pn boleh happy di hari raya juga,nak tau aku kemana aku bawa anak2 aku pada 1st Aidil Adha...tgklah gmbor2 kat bwh ni....

cari buku & novel utk mama dulu
novel apa?tunggu next entri...wakaka



makan dulu, licin :)

budak demam posing

 1 token jer ke?     

 
peberet game ketuk buaya

lawan dgn tasha...terror gak 4-5
ni ping pong kan?

 
try main kot2 dpt hadiah bg adik
               
 
dh muncul muka kekalahan...hihihi

  
adik tgk kak main game apa

 
oooooo,.....main gendang

 
F1 driver...hihihi

kaut byk2 yer.... 

ni hasil dr talia...

hasil dr tasha

nak tgk hasil dr kautkan mama x?hahaha
banyak giler

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
tu dia....

nilah hasilnya
mama yg lebih2.tp oklah xyah beli gula2 dh

walauapapun tak balik kmpg beraya & hsbn outstation 
yg penting anak2 aku happy dgn apa aktiviti yg kami lakukan semalam 

bye-bye

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿