HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, September 30, 2012

CAMERON HIGHLAND part 1



Salam....
Masih mengimbau kenangan aku ke tempat2 peranginan di Malaysia...kali ni ke CAMERON HIGHLAND,ni kali ke2 aku ke Cameron,1st time aku g cameron ketika usia aku 12tahun...maknanya 19tahun yg lalu aku menjejakkan kaki semula ke sini...serious dh byk yg berubah,tmpt yg prnh aku smpai dulu dh jd lain....menunjukkan Cameron Highlands bertambah maju.....




dh nak naik Cameron.... cuaca hujan

berkabus...

1st pick stop - AVANT CHOCOLATE

 
best kat sini ada cafe,ade kebun bunga,strawberry....

 
nak juga posing....
smpai2 jer dh nmpk strawberry

jgn petik sesuka hati yer....

di sini jual strawberry 1box RM12

buah cinta - rasa kelat2

dh singgah , dh tgk apa yg patut....
so jom kita gerak ke Brinchang


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿