HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, September 15, 2012

TERDELETE POST SEBELUM NI


Huhuhu......xtaulah mcm mana terdelete entri yg sebelum2 ni...
dgn niat arini nak masuk entri pasal resepi tauhu terbalik....sekali kn cr balik entri yg lepas....search di google dh jumpa cr nak balikkan entri tu...


Step 1 - ku cr keyword entri aku yg lps then jumpa aku buka cached




 ni hasil lps aku click cached

tekan ctrl U utk buka source page,lps tu ctrl F cr "postid"

dh dpt aku buka Dashboard dan tekan Edit Posts untuk buka post editor.
then aku replace post id yang tu dengan post id yang aku dah copy kat dan tekan Enter.

 Yaaaahhhhooooooo........Aku dh dpt & nampak balik post yang aku terdelete tu.
Apa lagi, tekan publish la.....kononnya dgn harapan Post tu akan appear kat blog aku macam asal, sama date dan time, komen2 semua ada balik.spt En Google bgth sekali ni yg aku dpt

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
 
apalah blogger ni....dh la penat2 aku search sekali xlps pulak
5x aku bt xlps juga so aku ambil keputusan terpaksalah copy balik entri tu semua.....
Aaaaaaarrrrrrggggghhhhhhhh TENSION dibuatnya



No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿