HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, September 30, 2012

TRIP TO HATYAI part 3


Hi....
Sambungan dr episode sebelumnya...hahaha
Arini last day di Hatyai,kul 12tgh hari dh nk check out.....

 morning @hatyai 7.36am MALAYSIA = 6.36am THAILAND
 Hujan dr mlm smpai ke pagi...



time nak check out

still dgn posing comei dia...hahaha

Lps jer check out,kami g breakfast di Kim Yong Market.
Makan Kengsom pepagi hari....sorry xde gmbr sbb aku kusyuk makan...hihihi

Turun tangga aku g shopping brg2...
KIM YONG MARKET,sebuah pasar pagi yang terdapat di HatYai.
 mcm2 mainan,kain sutera thai,beg kulit,souvenir,mkn ringan mcm2lah siap duit jer....hahaha

 
 
peace 

 big boss pilih beg.....hihihi

dh habis shopping kami pn gerak ke lg 1 lokasi pelancongan di Hatyai....ICE DOME

 di Hatyai Ice Dome,kita akan dpt  melihat ukiran dr ais (alah mcm di icity tu).
Suhunya mencecah -15 darjah celsius...negatif ok..!! Sejuk gilaaa...dh nama pun ais kan..mestilah sejuk kan..heheh..
nk cita banyak pn xtau sgt..
harga tiket utk budak2 150bath = rm15.00 / dewasa 300bath= rm30.00 
(dpt baju dan sarung tangan skali)

hihihi....

Dah penat shopping & berjalan kami pn bertolak keluar dr Hatyai ke Sadao...
Bapa aku suggest mkn tgh hari di Sadao,mkn ikan bakar,daging bakar,aku ikut jerlah kan

smpai Sadao klu xslh kul 4.00ptg,jom makan

 aku xingat nama restoran ni,serious mmg sedap sgt2..
ikan keli bakar,daging bakar,ayam bakar,air asam cicah pn ssgt2 sedap
sup daging,somtam....pokoknya semua sedap...kami mkn 10org baru RM60
murah kan....perut pn dh kenyang =)

singgah pekan Dannok...jumpa Gajah dok jln tgh jln raya...
meronda cr penumpang...nak naik kena byr 50bath(RM5).....hihihi

Dah smpai border....bye2x Thailand......

bila diingat2kan balik trip ke Hatyai ni,mmg best sgt2...walaupun g xlama,tp aku cukup puas hati
hopefully 2012 aku dpt jejak kaki lg 1x ke Hatyai...

Sekian,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿