HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Wednesday, September 26, 2012

MALAYSIA KU YG MAJU


Salam....
Arini aku nak ceta kejadian kemarin ,ceta pasl ayaq org utara kata.....Sana sini dok kecoh pasal ayaq(air), umh aku antara kwsn yg bermasalah ayaq ni....tiap2 bulan blh dikatakan akn ada masalah xdak ayaq ni..dlm bulan ni jer 2x umh aku xde ayaq smpai 2-3hari...2minggu lps aku siap panggil lori Syabas hntr bekalan sbb dh xtahan xdak ayq....minggu lps ari jumaat pn xde ayaq lagi..

Alhamdullilah minggu ni air dh mula masuk tangki,so operasi menadah semula dlm semua baldi/tong/timba spy penuh,kn hati2lah kan...sure akn berulang lg....

Kemarin aku buka air nak masak,sedap jer cuci beras...sekali naaahh....apa?
cer tengok.............




^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

tu dia.....


rupa air yg keluar....terkezut bila rupa air mcm ni...nak kata pepsi bukan,nak kata teh pn bukan,kopi?lglah bukan kan kan......AIR KARAT
abislah beras aku.......geram sungguh...last2 aku cuci nasi & masak nasi guna air masak 

Malaysia ku Majulah sgt kan....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿