HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, September 29, 2012

GO GENTING


Salam....
Aku sj nak mengimbau kenangan  aku ke GENTING HIGHLANDS, tahun 2011 bulan aku dh xingat,anak2 akulah ari2 sebut genting...mcm biasa Big Boss akn booking hotel....Hotel 1st World jd pilihan....harga oklah,xmahal sgt sbb duduk 1mlm jer....apa yg ada sgt di genting tu klu dok lama2,pusing2 situ jer kan...walaupun 1hari 1malam,yg pasti anak2 aku enjoy...

korang layan lah gmbr2 sepanjang percutian di Genting................

 
di lobby 1st worl hotel




dh check in...nak juga posing atas katil 

jom turun g indoor...malas bw anak2 g outdoor sbb kecil2 lg...tunggu ar umur belasan tahun dh pandai jaga diri,br leh main permainan di outdoor

harga tiket

rasanya time ni budak2 tunggu aku beli tiket indoor

senyum smpai ketelinga.....

Bestlah sgt.....mcm bw real car

Faris beratur bumper car yg sesuai dgn age dia

termenung jauh nmpk....ingat siapa tu?

xingat apa nama benda alah ni...

muka cuak...takut yer...hihihi

Actually byk lg gmbr2 ke genting ni....
tp setelah ditapis,diketis...ni jerlah yg aku upload buat kenangan

 balik ke hotel...
sorang-sorang muka penat.....dr pagi dok main permainan dr satu ke satu...
sedar2 dh kul 12...

tidor...sbb esk balik kl

chowwww.....

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿