HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, September 15, 2012

ALKISAHNYA......



Salam/Hi....
Mesti ade yg terkejut tetiba iera berubah arah menulis diblog kan??
Jawapannya mudah jer...



1- dr biarkan blog ni xdiupdate dgn baju2 preloved ank iera,lebih baik dituliskan cerita yg boleh dikongsi kpd semua....



2- best jer baca blog kwn2 yg menulis itew ini,so timbullah keinginan nak menulis tu (xtaulah sempat ke x nak update nnti kan)...hehehe
3- mengisi masa lapang (kononnye lah kan)

tu jer lah kot alasan2 knp tangan ni gatai nak menulis/menaip.klu ade yg xbetul tu blh lah bgth yer,almaklumlah dari segi penulisan tu lemah sikit (sikit jer tau)...hahaha

Actually blog ni ditubuhkan.direka pada bulan oktober 2010,before tu aku jual baju2 preloved anak2 aku platform kan blog ni.....tp bila lama2 aku jd malas nak ambil gmbr,malas nak update...hihihi
so dr aku biarkan blog ni usang penuh sawang,aku tulis lah ceta anak2 aku,resepi2 yg aku tau,yg aku masak...diari perjalanan aku....if uols rasa nak singgah & baca , terima kasih lah sbb sudi baca....

B4 tu jgn lupa visit website CUTESWEETBABY , kot2 ade yg berkenan tu blh lah rojer2
Ok....that all for today sok smbung ceta lagi ..Terima kasih kerana anda sudi singgah blog saya ni Bye2

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿