HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Thursday, September 27, 2012

AKU MASAK TOMYAM


Hi...
Arini aku nak update resepi lg....hahaha
klu suka mai tgk, xsuka xyah tgk.....

Ari2 bangun pagi dok pikiaq menu apa aku nak masak bg anak2 mkn...
Faris sekolah pagi,Tasha sekolah ptg...so mmg ari2 aku nk masak awal....
Punya payah nak pikiaq menu aku ari....
sekali terpikiaq TOMYAM....ya diulangi TOMYAM...

Apalagi aku pn g buka peti sejuk tgk apa yg ada utk bt tomyam.....
Ayam,Cik Crab(Crab Stick),Cabai Melaka,Daun Limau Purut,Serai,Halia,Lengkuas,Cendawan Butang & kiub tomyam.....
oklah tu yg penting cukup lengkap bahan2 utama.

Jom masak......






 nilah hasilnya....sedap wei....
sah2 kecor air liur dlm mulut korang kan....
jaga2 jgn smpai meleleh ayaq lioq ...hahaha
aku pagi2 lg dh hirup kuah tomyam....hihihi

cer teka talia mkn apa....KUAH TOMYAM....
serious wei mmg di ni hantu TOMYAM,
yg bt aku heran...dia blh mkn kuah tomyam tu sj2...
no nasi yer....

tu jerlah utk arini....bye

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿