HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, February 8, 2013

SETIA HUJUNG NYAWA EPISODE 28 (episode akhir)

Assalamualaikum,

Akhrinya Setia Hujung Nyawa smpai ke penghujung....
Ending mcm mana? meh baca sinopsis utk episode 28 ni...

 
sweet kan mereka berdua ni :)






Datin Adibah merasa keluarga El telah menipunya dan Zain. Zain tak faham mengapa ibunya tidak dapat memaafkan El.Apa yang dibuat Hadi selama ini rupanya hanya untuk memiliki El. Oleh sbb itu,Zain dan El berjumpa secara senyap-senyap tanpa pengetahuan Mummy Zain.

Zain mendapatkan isterinya Ersalina dalam kereta. Zain cuba memohon maaf pada El.  Tapi El menyindirnya dengan sinis.Menipu bukan payah,Reka alasan buat kena bayar.Zain tahu silapnya.Ini semua gara-gara suara Eriza. El dapat dengar suara Eriza ketika menelefon suaminya. Jam 3 pagi pulak tu. Mummy Zain mengetahui kisah silam Zain.Datin Adibah memohon maaf pada Haliza.Dia menceritakan tentang rancangan yang menemukan Zain dan Eriza hingga apa yang berlaku kini.Namun tidak diceritakan tentang kisah silam Zain dengan Ekin pada Haliza, Ersalina mahupun suaminya. Kini fahamlah dia bagaimana perasaan yang dialami Haliza yang menyimpan rahsia El pada suaminya. Bertahun-tahun Zain menyimpan rahsia,diketahui juga olehnya.Gerak hati ibu membuatkannya tahu tentang rahsia itu. Biarlah El tidak mengetahui agar kasih sayang El dan Zain terus mekar selamanya.

Zain berjanji pada Ersalina yang dia akan setia disisi isterinya. Menjadi Bapa yang hebat pada anaknya yang bakal lahir dan suami yang unggul pada Ersalina Imani. Cintanya hingga ke hujung nyawa.

Happy ending..

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿