HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, March 30, 2019

FIONA PERGI JUA


ASSALAMUALIKUM & SALAM SEJAHTERA,


2 bulan pemergian Fiona...Sebulan selepas pemergian kakak Bella , Fiona pula menyusul
Sakit apa aku sendiri pun tak pasti, jangan kata aku....doc pun tak pasti, cuma doc bagitau , paru-paru bengkak , sesak nafas

sesungguhnya aku sedih , macam yang aku cakap...bela dari kecil seperti anak

rindu jangan cakaplah....sentiasa dalam ingatan



Lahir 17-05-2017
kucing paling aktif
paling nakal dan paling


bab main pun no1
dia tak kira orang dah...jenis redah kasi pecah niii..



4 hari sebelum (RABU) Fiona pergi aku dah bawa ke klinik untuk ambil antibiotik
selepas di cucuk , keadaan Fiona stabil dan aktif serta makan 

namunnn

Allah lebih sayangkan Fiona,
Pagi elok jer makan, Petang terus kena attack penat dan tarik

27-01-2019 AHAD 4.50petang

Allahu, tak tau nak habaq sedih macam mana .....huhuhu
Mama halalkan makan minum sepanjang mama bela fiona,
semoga tenang bersama kak Bella


LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿