HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, March 29, 2019

TORTILLA SOSEJ


ASSALAMUALIKUM & SALAM SEJAHTERA,


Sebelum ni aku dah share resepi tortilla ni kat SINI
Korang boleh cuba cara mana yan korang rasa senang...

Bagi aku dua-dua cara ni senang lah .. Cuma ikut mood ketika nak masak tu ,nak buat yang macam mana.. Hihi

Macam dalam gambar ni ,aku suka pakai brand Mission Wrap
dan bahan-bahannya adalah --------- 

Bahan-bahan ikut suka korang

Ni aku buat apa yang ada di dalam peti sejuk aku jer

  • Sosej - grill dengan butter
  • Ambil kulit tortilla letak sosej
  • sos ,mayonis ,salad/kubis ,timun ,tomato


Lepas tu gulung 

  • Letak atas kuali grill... Api sederhana
  • Ini supaya kulit rangup 
  • Siappp
  • Makan panas-panas memang terangkat


Selamat Mencuba!



LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿