HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Saturday, March 21, 2020

RESEPI KEK MILO

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,



Lama aku tak update blog... Sibuk dengan urusan harian yang di alami baru-baru ini. 

Seperti yang sedia maklum, rakyat Malaysia dalam tempoh kuarantin Kawalan Pergerakan selama 14hari bermula 18/3/2020-31/3/2020 , jadinya aku cakap dengan anak aku Natasha untuk mengisi masa lapang yang ada ni dengan belajar membaking sebab dah lama Air Fryer aku tak berasap. 

Sooo....hari ni aku nak share hasil dari apa yang dia belajar di google.... Jom layan


Bahan-Bahan
  • 4biji telur 
  • 2 cawan Milo
  • 2 sudu besar susu pekat
  • Badam cincang @ coklat rice untuk hiasan



Cara-Cara

  1. Pukul semua bahan di dalam mixer 3-5minit
  2. Masukkan ke dalam bekas cupcake atau loyang.
  3. Bakar selama 45 minit pada suhu 180’C.
Masukkan semua dan pukul guna mixer

Dah siap 1adunan ni dapatlah dalam 10cup

5 cup letak badam
5 cup letak choc rice

Seriously ni sangat sedap
Dengan kerangupan badan tu

Ni pun sedap cuma rupa tak lawa sj

Korang wajib cuba resepi ni
Simple sangat-sangat
Bahan pun sikit
Yang penting sedap
Tq kakak #Tasha

LOVE,

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿