HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, December 16, 2012

ADAM HAWA EPISODE 65-68

Assalamualaikum.....

Semakin lama episode Adam dan Hawa ni semakin geram,semakin meluat....Meluat di episode yg lepas si Johan yg entah apa-apa...nyampah,harap-harap episode minggu ni tak delah adegan-adegan yg buat aku menyampah tu yer....

Photo: #AdamDanHawa - Terkejut dan sedih #AinHawani bila dapat tahu #AdamMukhriz dah pun sampai London..

Promo untuk minggu hadapan....





 
Johan dalam proses membaik pulih hubungannya dengan Azie dan meminta maaf kepada Ain sekeluarga atas kesalahannya. Apa pula yang terjadi kepada Ain sehingga terpaksa ke hospital?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


EPISODE 65 (17/12/12)


Johan masih beterusan memohon maaf pada Ain atas apa yang berlaku.Ain mengakui,apa yang terjadi adalah salahnya juga.Ain membaca luahan hati Johan. Ternyata dalam pahit, ada manisnya perkenalannya dengan Johan. 
Namun,alangkah terkejutnya Ain bila terlihat gambar Am dan Dee. Benar dugaan Ain, Dee adalah gadis yang menemui Am di restoran tempoh hari.Macam mana Ain boleh jumpa sampul surat tu??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


EPISODE 66 (18/12/12)


Ain yg masih memegang gambar2 Am dgn Dee dlm bilik.
keesokkannya pula,Johan tersermpak dgn Eja disebuah cafe,Johan cuba minta maaf tetapi terganggu dgn panggilan telefon.Eja berlalu pergi...Azie pula sampai.
Ain dirumah pula,masih lagi mengemas..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


EPISODE 67 (19/12/12)


Azie dan Ain pergi ke klinik. Ain disahkan mengandung.Ini bermakna kesakitan aku sebelum ini disebabkan pembawakan budak,Berita gembira ini disampaikan pada mama,emak dan adik beradikku di kampung.Mama ternyata gembira dgn berita ini. Mama bertanyakan pada Ain,bila Ain na beritahu Am,terus Ain tukar topik pasal rumah baru Am.Dalam hati Ain,Am harus diberitahu tentang berita ini!Bagaimana perasaanya nanti?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


EPISODE 68 (20/12/12)


Makcik Faridah sibuk marahkan Azie sebab terlebih jaga Azie-Mana suami dia?Asal tak ambik tahu pasal isteri dia. ee makcik ni.Am balik dari London.Dee tiba -tiba muncul dah masih lagi nak goda Am dengan cuba nak pegang Am.Am direct cakap-I tak nak curang pada isteri I, she is a good wife.I nak setia pada yang satu. Am terus pergi rumah Ain.Azie terkejut dengan kehadiran Am.Lalu Am pergi ke rumah mama.Sekali lagi,mama marahkan Am.Am cuba defend diri- Kalau Am tahu dia mengandung,Am tak pergi London.



*seperti biasa nantikan episode seterusnya disini*
Thanks :)


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿