HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, December 2, 2012

TART NENAS


Salam Jumaat semua.....
Pagi yg ceria ni aku nak cerita bab makan,korang pernah tak tengok atau makan tart nenas yg berbentuk buah? agak2 prnh kot kan....tak taulah kot aku jer perak xprnh tgk...

Bermula dr kwn@kenalan aku di fb yg mengupload gmbr kuih yg dia buat utk hantaran perkahwinan customer,memandangkan time tu dia buat lebih so dia tanyalah siapa2 yg nak order time tu blh terus jer ambil  & gara-gara tergoda dgn bentuk , warna so aku pn minta dia simpankan aku 30biji TART NENAS tu sbb aku nak rasa sendiri....
SEDAP dan sgt2 teruja bila hsbn dia hntr
CANTIK sgt3x smpai aku nak mkn pn dok pikiaq 3-4x,

xcaya korang tgklah gmbr yg aku ambil tu.....




 Cantik + Sedap + Kreatif
dalam tu jem nenas...
luar tu doh sama mcm tart biasa tu,cuma dibuat dlm pelbagai bentuk buah-buahan...
ada strawberry,anggur,lemon,orange,apple,jambu ,labu....fuh byk lah
harga RM1.00/pc...
klu ada yg nak bertunang @ nak kahwin nak bt hantaran mmg sesuai sgtlah order...
sebab klu order utk hantaran tu dia akn siapkan bakul yg diperbuat drpd pastry

Aku salute la org yg bertangan kreatif2 ni...
sbb tngan aku xsekreatif tu ...hahaha

Sekian


No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿