HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Sunday, December 9, 2012

JALAN-JALAN CARI MAKAN (Papparich)


Assalamualaikum,hi semua...

Jalan-Jalan Cari Makan bulan ni di Papparich Kopitiam,Oleh kerana aku & hubby ni kaki mkn(eh ye ke kaki makan...hihihi) so pilihan kami kali ni di Papparich Kopitiam.Tak taulah knp suka sgt mkn di kopitiam boleh dikatakan kami akn try mana2 jer kopitiam yg ade berdekatan & sewaktu dgn area umh ni...suasana kopitiam aku rasa slh satu faktor knp aku nak jejak kaki di satu2 kopitiam....

Korang prnh pergi Papparich x?
Kalau prnh apa menu yg korang paling suka?bagi aku...
SERVICES oklah tak lah tunggu lama sgt,lebih kurang 15minit dh smpai apa yg kita order.
MENU aku bg 4star paling aku suka Asam Laksa , Kari Mee & Mee Udang(Prawn Mee) dan aku rasa menu-menu yg aku sebut tadi klu sedap & power menjadi kekuatan bg setiap kopitiam

Tak mau nak beletiaq panjang2,
jom tgk antara menu-menu yg menjadi pilihan




 untuk Tasha
 Ipoh K/teow Prawn Soup
sedap,kuah sup yg pekat,
tak cair mcm sesetangah sup yg hanya letak air & kiub

 
 untuk Faris
 Dry Curry Mee Chic Slices
Delicious gak ni pun,mcm mee grg

En Hubby pilih Pappa Prawn Mee
Kuahnya terasa sgt udang,sedap ,manis

Dan yg paling special....
aku punya menu Pappa Curry Laksa 
Mee Kari,kuah pekat...& power

 ni pn aku punyo - 
Pappa Cham,kena ni mmg tak tidoq mlm la


utk si kecik Talia - Pappa Bun 
ni yg jual kat kioks2 PAPPA ROTI ke ROTI PAPA tu....

sedap panas2 sbb baru masak....
tp aku rasa sedap & menang lg ROTI BOY...hihihi

 
menikmati hidangan

 
 awat ni?
dia ckp ice lemon tea tu masin...hahaha
masam lah sayang....
 
Sekian JJCM kita utk arini,
pada yg belum pernah cuba,blhlah try test...hihihi
*iklan ini tidak dibayar atau ditaja oleh Papparich :) 



No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿